tjena'

hanna widin ville att jag skulle blogga mer så det kan jag väll fixa ..
men jag behöver hjälp , nån som kan hjälpa mig ?
jag vill ha en bild i den gråa rutan , det ska gå men vet nt hur man gör <:
idag var jag men amanda på badhuset , ganska kul ..
på lördag kommer luddebeeebis <3
och amanda kommer och sover över också.
på fredag så ska jag och mamma shoppa till skolan börjar , har inga byxer lr tröjjor , typ.
haha på bussen kom det en gubbe så här t en tant , hej ska du åka buss? tanten : ja! gubben : det är kul!
haha men det var synd om han ( han såg fattig ut ) och han hade brutit armen hehe.
men jag bloggar nog mer sen för hittar typ nt på något mer att säga.
elr jo föresten jag var hos mormor i helgen och där var mormors syrra och så med (det var i sommarstugan)
och dom tog hand om en skit söt hund som hette alaja .. tror jag hihi !
aja hejdå !






saknar de håret :'

Kommentarer
Postat av: stina

fin blogg du har :)

2011-08-17 @ 15:07:22
URL: http://stiinasallerstrom.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hihi tack för att du bloggar mer :) men du ska blogga minst varan dag tkr jag :) så snälla kan du göra det! Du vet väl att du har en fin blogg och den är bra! : <3

Puss hanna

2011-08-17 @ 18:20:42
URL: http://hannnasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0